Effektiv styring af IT-kontrakter

Hvordan kan virksomheder effektivt etablere en systematisk og fleksibel proces, der samtidig giver et samlet overblik, imens abonnementer og kontrakter oplever en eksponentiel vækst?

Vores løsning

Hvordan kan jeg effektivt etablere en systematisk og fleksibel proces, der tillader min virksomhed at opretholde overblikket, mens mine abonnementer og kontrakter oplever en eksponentiel vækst?

Qbits IT-kontraktstyringsmodul giver dig nem adgang til dine IT-kontrakter og opdaterede prognoser. Det er en specialdesignet, brugervenlig, cloudbaseret løsning, der erstatter de mange Excel dokumenter.

Kan du genkende følgende:

Altid bagud?

Det er udfordrende og tidskrævende at lave et praktisk budget på grund af skiftende prognoser og identificere nødvendige handlinger som kontraktfornyelser eller justeringer af aftaler pga. svingende fakturabeløb.

Manuelt og tidskrævende?

Koordinering af mange abonnementer og IT-kontrakter med forskellige involverede parter gør processen kompleks og tidskrævende, især når man forsøger at samle input til en samlet prognose.

For mange dokumenter?

Kæmper med at indtaste fakturaer og opdatere prognoser pga. afvigelser mellem planlagte og faktiske værdier. At opbevare historiske kontraktdata øger belastningen og kræver omhyggelig vedligeholdelse af mange Excel-ark varianter.

Sammenligning er kompliceret?

Evaluere forskelle mellem den forventede økonomiske plan/prognose og de reelle fakturerede transaktioner vedrørende abonnements- og kontraktsbetalinger.


Vil du vide mere?

Udfyld vores kontaktformular og vi vil sørge for du modtager den information du efterspørger.

Modulet giver din virksomhed mulighed for at:

Forbered enkel budgettering og en kontinuerligt opdateret prognose for dine abonnementer, kontrakter og engangsgebyrer, som automatisk opdateres, når du registrerer dine fakturaer.

Spor og administrer mange abonnementer, IT-kontrakter og engangsgebyrer, herunder oprettelse, fornyelse, fakturabetaling og justering af betalinger, efterhånden som din virksomhed lærer mere om de forventede omkostninger.

Forbedr din økonomiske styring ved at filtrere og sortere udgifter på tværs af en lang række brugerdefinerede variabler, herunder udgiver, geografisk placering, omkostningscenter og adskillige andre kategorier.
Skeln mellem planlagte, aktive og inaktive omkostninger, samtidig med at der skelnes mellem historisk planlagte og nuværende aktive omkostninger, hvilket muliggør nem afvigelsesanalyse og scenarieplanlægning.
Undgå brugerfejl med en brugervenlig drag-and-drop grænseflade baseret på en cloud database, der gør det muligt for alle brugere at bruge systemet med lidt eller ingen træning.
Da modulet er bygget til at være fleksibelt og skalerbart, får du også mulighed for at skræddersy det til dine specifikke behov i form af filtrering af hoveddata, omkostningstyper og meget mere. Derudover har Jedox en kraftfuld integrationsmotor, der gør det muligt at integrere perfekt sammen med alle de populære eksisterende datasystemer, såsom SAP eller Microsoft 365 Dynamics.
da_DK

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Udfyld formularen herunder, og tilmeld dig vores nyhedsbrev.
Vær den første til at modtage vores seneste nyheder og kommende begivenheder.

Skal vi gå i dialog?